Thursday 9 December 2010

Beebipapud

Müstiliselt armsad beebipapud, mis on leitud Hõbevalge blogist. Hõbevalge on teinud neile ka suurepärase õpetuse ja mina olen talle ka väga väga tänulik sellise üliarmsa asja eest. Siia aga panen Hõbevalge õpetuse üles, et ise selle kohe üles leiaksin, kui vaja peaks minema selliseid armsakesi teha.

Papu heegeldamist alustasin ahelsilmustega ja jätkasin poolsammaste ja ühekordsete sammastega seni, kuni valmis sai tallaosa:





Edasi (läbi sammaste tagumise silmuse) heegeldasin joonise 2 järgi kolm rida ühekordseid sambaid:





Aassilmusega järgmisele reale minnes heegeldasin (jälle läbi sammaste tagumise silmuse) joonise 3 järgi papude pealmise osa:







Kui teha sellised papud, nagu sirelilillad (ja roosad), katkestan niidi ja alustan heegeldamist papu küljelt joonise 4 järgi:





Meelespeasinised papud on valmis heegeldatud niiti kordagi katkestamata.

Pärlid heegeldasin papude külge aassilmustes nii:



Niit: Capri
Nõel: 2,5
Papud on pisikesed, talla pikkus ~ 8 cm

Kel soovi papusid minu moodi teha - julget pealehakkamist!
Kui minu muster ja pildid teile heegeldamisel abiks on, olen v

No comments:

Post a Comment