Tuesday 26 April 2016

Bulgaaria kotletid

Retsept lubab, et on väga maitsvad. Hmmmm, kartuli ja ubadega? Peab proovima. :)

🍔
·         🍔0,5 кг говядины  -loomaliha
·         🍔1/2 стакана фасоли -pool klaasi ubasid
·         🍔2 картофелины -kartul
·         🍔лук репчатый -mugulsibul
·         🍔лук зеленый -roheline sibul
·         🍔2 яйца -muna
·         🍔зелень петрушки -roheline petersell
·         🍔масло растительное -toiduõli
·         🍔сухари панировочные -riivsai
·         🍔соль -sool  🍔перец - must pipar

·         1Мясо промыть, нарезать на куски, провернуть в мясорубке.  - Liha pesta, lõigata tükkideks ja lasta läbi hakklihamasina
·         2Фасоль сварить ( я брала консервированную НЕ в томате), и тоже через мясорубку. - Oad keeta (mina kasutasin konserveerituid Mitte tomatiga) ja samuti lasta läbi hakklihamasina.
·         3Сварить картофель, размять вилкой и добавить в фарш. - Keeta kartulid, teha kahvliga peeneks ja segada segusse.
·         4Добавить мелко рубленный репчатый лук, зеленый лук, зелень петрушки, 2 яйца, посолить, поперчить. - Lisada peeneks hakitud sibul, roheline sibul, petersel, 2 muna ja maitsestada pipra ja soolaga.
·         5Из полученной массы сформировать котлеты, запанировать их в сухарях и обжарить на растительном масле до золотистой корочки. - Vormi kotletid, paneeri saiapurus ja prae õlisel pannil kuldpruuniks.

Vene keelest tõlkisin "lõdvalt".
(No ja nagu paar päeva hiljem selgus, panin paari asjaga puha puusse. Vabandust ja aitäh kallis sõber Elina, kes sa mu vead parandasid.)







No comments:

Post a Comment